Působnost finančního odboru
Finanční odbor městského úřadu zajišťuje:
- sestavování a rozpis rozpočtu,
- rozbory hospodaření, závěrečný účet, účetní závěrka,
- účtování dotací ze státního rozpočtu, z rozpočtu kraje a EU,
- příprava materiálů pro jednání RM a ZM,
- agenda poplatků ze vstupného,
- agenda poplatků ze psů,
- kontrola účetních výkazů příspěvkových organizací města, veřejnosprávní kontrola,
- spolupráce s finančním výborem, příprava materiálů, zápisy, metodické řízení,
- evidence majetku města, odpisy, zajištění inventarizace,
- účtování příjmů a výdajů a hospodářské činnosti, účtů dotací a fondů,
- zpracování výkazů (měsíční, čtvrtletní, roční) pro CSÚIS a statistiku, zpracování pomocného analytického přehledu a výkazů PAP,
- evidence půjček z fondu modernizace vč. vymáhání dluhů,
- evidence a vydávání pokutových bloků,
- mzdová agenda,
- likvidace došlých a vystavených faktur
- úhrady faktur – spolupráce s bankou, úvěr, termínované vklady, apod.
- pokladna – příjmová i výdajová,
- účtování DPH – vč. přiznání k DPH a dani z příjmu,
- pojištění majetku, spolupráce s OSMI při škodních událostech,
- vedení účetnictví Mikroregionu, výkazy,
- opravné položky z programu Daně, dávky, poplatky (DDP) a časové rozlišení nákladů a výnosů včetně dohadných položek.
Vytvořeno 28.3.2014 5:50:00 | přečteno 94x | ernest