Působnost finančního odboru

Finanční odbor městského úřadu zajišťuje:
  • sestavování a rozpis rozpočtu,
  • rozbory hospodaření, závěrečný účet, účetní závěrka,
  • účtování dotací ze státního rozpočtu, z rozpočtu kraje a EU,
  • příprava materiálů pro jednání RM a ZM,
  • agenda poplatků ze vstupného,
  • agenda poplatků ze psů,
  • kontrola účetních výkazů příspěvkových organizací města, veřejnosprávní kontrola,
  • spolupráce s finančním výborem, příprava materiálů, zápisy, metodické řízení,
  • evidence majetku města, odpisy, zajištění inventarizace,
  • účtování příjmů a výdajů a hospodářské činnosti, účtů dotací a fondů,
  • zpracování výkazů (měsíční, čtvrtletní, roční) pro CSÚIS a statistiku, zpracování pomocného analytického přehledu a výkazů PAP,
  • evidence půjček z fondu modernizace vč. vymáhání dluhů,
  • evidence a vydávání pokutových bloků,
  • mzdová agenda,
  • likvidace došlých a vystavených faktur
  • úhrady faktur – spolupráce s bankou, úvěr, termínované vklady, apod.
  • pokladna – příjmová i výdajová,
  • účtování DPH – vč. přiznání k DPH a dani z příjmu,
  • pojištění majetku, spolupráce s OSMI při škodních událostech,
  • vedení účetnictví Mikroregionu, výkazy,
  • opravné položky z programu Daně, dávky, poplatky (DDP) a časové rozlišení nákladů a výnosů včetně dohadných položek.
Vytvořeno 28.3.2014 5:50:00 | přečteno 94x | ernest
load