OPZ - Podpora komunikace s občany a elektronizace procesů
Projekt: Podpora komunikace s občany a elektronizace procesů úřadu
Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016636
Předmětem projektu je zpracování Komunikační strategie města Lysá nad Labem, modernizace stávajícího Portálu občana města z důvodu zefektivnění komunikace s veřejností a automatizace zavedených procesů MěÚ za účelem zkvalitnění poskytovaných služeb úřadem, zrychlení výkonu optimalizovaných a automatizovaných procesů a dosažení úspory lidských a finančních zdrojů úřadu. V rámci projektu dojde také k prohlubování znalostí a dovedností úředníků / zaměstnanců úřadu v řešených oblastech projektu.
V rámci projektu budou realizovány tedy tři klíčové aktivity, a to za účelem zvýšení kvality, transparentnosti a otevřenosti města a Městského úřadu Lysá nad Labem:
- KA 01: Procesní řízení – automatizace / robotizace procesů:
- Automatizace / robotizace personálních procesů
- Automatizace / robotizace procesů z oblasti workflow – schvalování dokumentů
- Vzdělávání v oblasti automatizace a robotizace procesů: proškolení 100 úředníků / zaměstnanců MěÚ, rozsah školení 16 hodin
- KA 02: Přívětivý úřad – nástroje komunikace s veřejností:
- Zpracování Komunikační strategie města na období 4 let
- Modernizace Portálu občana města
- Vzdělávání v oblasti komunikačních a prezentačních dovedností směrem k veřejnosti prostřednictvím moderních nástrojů komunikace: proškolení 60 úředníků / zaměstnanců MěÚ, rozsah školení 16 hodin
- KA 03: Zajištění řízení a administrace projektu
Termín realizace: 1. 3. 2021 – 28. 2. 2023
Celkové způsobilé výdaje: 6 308 825,00 Kč
Komunikační strategie_Lysá nad Labem_finál.pdf