Hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici referenta finančního odboru (účetní)

Tajemník městského úřadu Lysá nad Labem Mgr. Robert Šťastný oznamuje vyhlášení výběrového řízení č 3/2023 na obsazení místa referenta/tky finančního odboru (FO) Městského úřaduLysá nad Labem pro výkon samosprávy – účtování vedlejší hospodářské činnosti (tržby a náklady, zaúčtování dlužníků) a příspěvkové organizace města, tj. samostatně účtuje na uceleném úseku účetnictví, v platové třídě 9 dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Výběrového řízení č 3/2023 (vyvěšeno na úřední desce zde)
Pracovní smlouva na dobu neurčitou
Plný pracovní úvazek.
Místo výkonu práce: Městský úřad Lysá nad Labem nebo dle dohody
Nástup: ihned
O práci se mohou hlásit občané České republiky nebo cizí státní příslušníci s trvalým pobytem v ČR, kteří dosáhli věku 18 let, jsou plně svéprávní, bezúhonní, ovládající jednací jazyk.
Nabízíme:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zájemci dále musí splňovat tyto předpoklady:
- úplné střední vzdělání s maturitou
- schopnost práce v kolektivu
- uživatelská znalost Word, Excel
- vysoká flexibilita a spolehlivost
- občanská a morální bezúhonnost
- komunikativnost v jednání s lidmi
- pečlivost a příjemné vystupování
Výhodou při výběrovém řízení je:
- vzdělání ekonomického zaměření
- praxe v obdobné činnosti
- znalost problematiky samosprávy a státní správy
- ŘP skupiny B
Přihlášku je třeba doručit do 23.02.2023 do 13:00 hod. do podatelny Městského úřadu, Husovo nám. 23, 289 22 Lysá nad Labem, tel. 325 510 211, osobně nebo poštou. Na obálce v levém horním rohu uveďte: „Výběrové řízení č. 3/2023“.
Přihláška musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu
- nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- telefonický nebo e-mailový kontakt
K přihlášce musí být připojeny následující dokumenty:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Kontakt a další informace:
Ing. Bc. Markéta Vinklerová, vedoucí odboru, tel. 325 510 232, e-mail: marketa.vinklerova@mestolysa.cz, případně tajemník Mgr. Robert Šťastný, tel. 325 510 221, e-mail: robert.stastny@mestolysa.cz.
Výběrová komise posoudí úplné přihlášky uchazečů včetně požadovaných podkladů a uchazeči budou o výsledku informováni a případně pozváni k pohovoru (telefonicky, mailem nebo písemně).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům personálního oddělení a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšnému uchazeči/uchazečce vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se nám zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.Podle ust. § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, uchazeč/uchazečka nese náklady, které mu/jí účastí ve výběrovém řízení vznikly.